Про банк

monobank

monobank — роздрібний продукт АТ «Універсал Банк», який виник у рамках співпраці з командою Fintech Band. У рамках monobank випускаються кредитні картки для клієнтів, є можливість розмістити депозити й отримати інші послуги, а найкращий мобільний додаток зробить управління фінансами максимально зручним. monobank працює тільки на мобільних пристроях.

Ми розвиваємо кредитування населення України і переконані, що послуги, які нами надаються, найкращим чином вплинуть на купівельну спроможність громадян, що сприятиме розвитку малого та середнього бізнесу в Україні.

«Наш новий проект дозволив забезпечити клієнтів прогресивним інструментом персонального банкінгу, надзвичайно вигідним і конкурентоспроможним на ринку кредитних послуг», — Ірина Старомінська, Голова Правління АТ «Універсал Банк».

У мобільному додатку, створеному спеціально для monobank, є великий вибір банківських послуг, у тому числі безкоштовні грошові перекази, зручна оплата комунальних платежів, можливість взяти участь в акційних пропозиціях банку й отримати кешбек, контролювати свої фінансові операції, а швидка і професійна служба підтримки, у звичних для вас месенджерах (Viber, Facebook Messenger, Telegram) або за телефоном, відповість на будь-які ваші запитання.

АТ «Універсал Банк»

Заснований у 1994 році, сучасний універсальний банк, що надає широкий спектр послуг фізичним та юридичним особам. З грудня 2016 року входить до групи «ТАС».

Порядок і процедура захисту персональних даних

Порадник з питань захисту від телефонного шахрайства

Пам`ятка з безпеки користувача картки

Інформація для Клієнтів Банку (фізичних осіб) щодо порядку роботи Банку з розгляду звернень Клієнтів, які звертаються за придбанням або користуються банківськими та іншими фінансовими послуг Банку, а також додатково на вимогу Клієнта

Попередження про Умови і правила обслуговування в АТ " УНІВЕРСАЛ БАНК” при наданні банківських послуг щодо продуктів monobank | Universal Bank (далі – Договір)

Укладаючи Договір, клієнт підтверджує своє розуміння всіх умов Договору, зокрема:

- про те, що за неналежне виконання клієнтом зазначених обов’язків до нього може бути застосовано передбачені законодавством України та Договором заходи примусу, в т.ч. застосування неустойки, та/або банк може відмовити клієнту в обслуговуванні, та/або банк може достроково вимагати погашення заборгованості;
- про можливість розміщення депозитів із автоматичним продовженням строку їх розміщення, внаслідок чого, у випадку неподання до банку розпорядження про повернення депозиту у строк, зазначений в заяві про розміщення депозиту, розміщений депозит буде продовжено на новий строк;
- про те, що банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (окрім надання пакета банківських послуг);
- про те, що клієнт має можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів від банку засобами дистанційних каналів комунікації;
- про те, що банк не має права вносити зміни до Договору в односторонньому порядку, крім випадків, прямо передбачених законом та/або Договором.